cvičení na hubnutí
|

Cvičení na hubnutí, které vás bude bavit

0
(0)

Mnoho lidí hledá různé způsoby, jak zhubnout. Ovšem, úplně nejspolehlivější a nejefektivnější způsob stále zůstává cvičení. To znamená, že váš denní příjem kalorií bude převážen výdejem, tudíž budete snáze a rychleji hubnout. Otázkou ale stále zůstává, jaké cvičení či jaký pohyb bude na hubnutí ideální? Odpověď je jednoduchá: Všechny!

Veškerý pohyb je pro zdraví ideální, a navíc se vám bude i lépe hubnout. S radostí a pro ulehčení vašeho rozhodování před cvičením, jsme pro vás připravili seznam několika nejlepších cvičení, které vám pomohou spálit  vaše přebytečné kalorie. Buďte fit, štíhlí a především zdraví, jdeme na to – vy to zvládnete!

Začněme chůzí

Nejlepší bude, pokud začnete úplným základem, a tím je samozřejmě chůze (ano, i chůze patří mezi cvičení na hubnutí). Pro mnoho lidí je tento způsob nejlepším řešením se stabilními výsledky. A také především nejlepší způsob, kterým vytvoříte své návyky pro cvičení. Není k tomu nic potřeba, pouze chuť zhubnout a motivace. Takové cvičení není namáhavé a ani stresující. Ze začátku si dopřejte klidnou chůzi alespoň třicet minut. Za tuto dobu můžete spálit až 150 kalorií. Choďte nejlépe každý den. Postupně přidávejte na intenzitě chůze a zvyšujte i čas.     

Běh

Běh je vhodný pro ty, kteří chtějí spálit mnohem více kalorií než při běžné chůzi. Běh a rychlochůze hraje klíčovou roli při odstranění a prevenci ukládání viscerálního tuku v těle. Viscerální tuk je nejčastější komplikací vážných zdravotních problémů, jako je infarkt, vysoký krevní tlak či cukrovka.

Tato aktivita bude jistě nejefektivnější volbou spalování tuků. Na pozoru by se měli mít lidé s nemocnými klouby a staří lidé. Tito lidé by měli zůstat pouze u rychlé chůze či obyčejné chůze. Pokud zahrnete alespoň čtyři hodiny běhu každý týden, dopřejete si vhodnou stravu s dostatkem ovoce a zeleniny, výsledky budou jistě brzy znatelné.   

Cyklistika

Bez ohledu na to, kolik vám je let, kdo jste, jaké máte cvičební preference, vyzkoušejte cyklistiku. Můžete jezdit na kole nebo vyzkoušejte cyklotrenažér. Osoba, která má hmotnost přibližně 85 kilogramů a dopřeje si půl hodiny na cyklotrenažéru, může spálit až 311 kalorií. A to je pouze jednodušší typ cyklistiky. Pokud budete jezdit na běžném kole, kalorií spálíte více. 

Plavání

Věděli jste, že plavání je jedno z nejzdravějších cvičení na hubnutí? Člověk s hmotností 85 kilogramů může plaváním spálit až 266 kalorií za půl hodiny. Pokud budete plavat déle, bude vaše spalování kalorií mnohem vyšší. A pokud budete plavat plaveckým stylem “znak”, spálíte se stejnou váhou a stejným časem až o půlku kalorií více. Plavání je označováno jako ideální cvičení pro lidi trpící kloubním onemocněním. A to z toho důvodu, že kloubům odlehčujete – nezatěžujete je chůzí a ničím jiným.  

Skákání přes švihadlo

Další cvičení, které se považuje za velmi efektivní, je skákání přes švihadlo. Jistě si vzpomenete na skákání přes švihadlo ve škole. Byli jste schvácení po dvaceti skocích. Což jistě vypovídá o tom, že skákání bude velmi efektivní. Můžete začít následovně: tři minuty se zahřívejte, poté stokrát skočte přes švihadlo. Dopřejte si pauzu, vydýchejte se a skačte dalších sto přeskoků, ale nyní v rychlejším tempu.  

KAM DÁL? MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Jak se vám líbil tento článek?

Čím víc smajlíků, tím lepší

Průměrné hodnocení: 0 / 5. Počet hlasujících: 0

Zatím nehodnoceno, buďte první.